reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Róbert Altof

Róbert Altof

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tichá voda, ktorá brehy nemije Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nový článok

Róbert Altof

Nový článok

Cestovateľký maniak, ako som ja sa nemohol zastaviť čítaním informácií o tom, ako lacno sa dá precestovať celý svet - aj keď to znie dosť básnicky, je to tak. Chcete vedieť viac ?

  • 3. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 87x
  • 0
Cestovanie vo vlaku

Róbert Altof

Cestovanie vo vlaku

Tak som rozhodol že budem cestovať a keďže som cestoval celkom ďaleko tak som sa rozhodoval či mám ísť autobusom alebo vlakom ... Autobus bol síce lacnejší ale nebol rýchlejší a muselo sa prestupovať. Takže vyhral vlak ... ráno som vstal priskoro aby som bol včas na stanicu a kúpil si lístok. Kúpil som si lístok ale keďže vlak mal odchádzať až za hodinu tak som sa prešiel po nádraží. Keďže bolo nedávno rekonštruované bolo príjemné sa po stanici prechádzať, nikde žiadny bezdomovec ani iné invidua ktoré by znepríjemnil čakanie na vláčik.

  • 3. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 71x
  • 0
Cesta do Lisabonu

Róbert Altof

Cesta do Lisabonu

Lisabon, hlavné mesto Portugalska, je v jadre celkom malé polmiliónové mesto. Celá metropolitná oblasť okolo Lisabonu však zahŕňa tri milióny obyvateľov a mestská zástavba sa rozprestiera na desiatkach kilometrov štvorcových. Strávili sme tam príjemné dva dni pri našej ceste po južnom Portugalsku.

  • 3. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 131x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu