reklama

Cestovanie vo vlaku

Tak som rozhodol že budem cestovať a keďže som cestoval celkom ďaleko tak som sa rozhodoval či mám ísť autobusom alebo vlakom ... Autobus bol síce lacnejší ale nebol rýchlejší a muselo sa prestupovať. Takže vyhral vlak ... ráno som vstal priskoro aby som bol včas na stanicu a kúpil si lístok. Kúpil som si lístok ale keďže vlak mal odchádzať až za hodinu tak som sa prešiel po nádraží. Keďže bolo nedávno rekonštruované bolo príjemné sa po stanici prechádzať, nikde žiadny bezdomovec ani iné invidua ktoré by znepríjemnil čakanie na vláčik.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Aj keď Cestovanie bolo napodiv rýchle a prebiehalo podľa časového plánu mal občas človek strach na čokoľvek siahnuť aby sa nezašpinil alebo si dokonca niečo neurobil, trebars sa o niečo nepoškriabal. Čo ma vo vlaku milo prekvapilo bol rozvoz cukroviniek, vody alebo kávy, človek si teda mohol dať čo chcel az veľkej časti mu bolo dopriate. Čo človek musí potom ďalej kvitovať ako veľký posun v pred sú sprievodcovia ktorí sa zase raz usmievajú a dokonca vám dokážu aj poradiť keď je o to požiadate ...
Vo vlaku som strávil za celý deň asi 6 hodín, cesta tam a zase späť takže keď to vezmem ako celok tak je to tak 50 na 50 .... cestovanie vlakom bolo rýchle a pokojné ai sprievodcovia bola usmievaví, čo sú plusy ale má to aj veľké mínusy . Človek by si myslel že keď cestuje rýchlikom tak bude mať nejaký komfort cestovania a to som teda taký pocit naozaj nemal.

Róbert Altof

Róbert Altof

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tichá voda, ktorá brehy nemije Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu